Sax on the Web Forum banner

Merk Unic?

781 views 4 replies 5 participants last post by  swwrichardhamer@gmai  
#1 ·
Heeft iemand deze Marca Unicorn hybride riet-synthetische rieten geprobeerd? Ze lijken begin 2024 te zijn uitgebracht, maar ik kan er geen echte recensies van vinden. Het zou goed zijn om een paar meningen te lezen als iemand ze heeft geprobeerd. Ik gebruik tegenwoordig meestal Venn en ben daar tevreden mee, maar ik ben altijd op zoek naar nieuwe opties, vooral voor sopraan, aangezien Venn geen sopraanriet maakt. Bedankt!

#2 ·
Hallo David,

Ik heb geen informatie om op uw vraag te reageren, maar ik dacht dat ik hier even hallo zou zeggen vanuit Scripps Ranch. We hebben elkaar een paar weken geleden ontmoet bij Tio Leo's.

(Ik gebruikte altijd Legere signature, maar ben nu weer terug bij riet. 🤷‍♂️)

#3 ·
🎷 Probeer de nieuwe MARCA UNIC rieten – speciale korting van 30%! 🇫🇷

Hallo mede-saxofonisten,

We zijn verheugd om de Sax on the Web community een exclusieve korting van 30% aan te bieden in onze online winkel om de nieuwste innovatie van MARCA te ontdekken:
👉 MARCA UNIC – een hybride riet dat natuurlijk riet combineert met synthetische vezels voor
âś… uitzonderlijke stabiliteit,
âś… langere levensduur (tot 6 maanden!),
âś… en het authentieke gevoel van riet.

Of je nu jazz, klassiek of iets daartussenin speelt, er is een UNIC-model voor jou:
🎶 Classic – Elite – Jazz – Studio

đź›’ Om je 30% KORTING te claimen, gebruik je gewoon de code: SOTW2025-UNIC bij het afrekenen op
👉 Anches MARCA UNIC : Performance et Innovation pour Musiciens

Laat ons weten wat je ervan vindt – we horen graag je feedback!

— Het MARCA-team
🇫🇷 Rieten gemaakt in de Provence sinds 1957

#5 ·
Heeft iemand deze Marca Unic hybride riet-synthetische rieten geprobeerd? Ze lijken begin 2024 te zijn uitgebracht, maar ik kan er geen echte recensies van vinden. Het zou goed zijn om een paar meningen te lezen als iemand ze heeft geprobeerd. Ik gebruik tegenwoordig Venn en geniet ervan, maar ben altijd op zoek naar nieuwe opties, vooral op sopraan, aangezien Venn geen sopraanriet maakt. Bedankt!
Een vriend van mij gaf me een alt. Sterkte 2. Ik heb nooit met synthetische rieten overweg gekund, maar deze voelt tot nu toe geweldig. Het is een riet, blijkbaar met wat "spul" in de vezels (?) het ziet eruit als riet, voelt als riet, het enige wat ik niet weet is de levensduur. Ik zou normaal gesproken een 2m, soms een 2H spelen, en de sterkte hiervan voelt prima, dus ik vermoed dat ze een beetje hard lopen.