Sax on the Web Forum banner

Najlepszy nowy lub używany tenor za mniej niż 3000 $

Tags
buying tenor
1 reading
4.8K views 55 replies 31 participants last post by  Hi Power  
#1 ·
Cześć, jestem zaawansowanym początkującym, który chce ulepszyć swój obecny, tani chiński odpowiednik Selmera.
Jakieś sugestie? Budżet to 2000-3000 $. Nowy lub używany.
Dzięki!

#2 ·
Viking to doskonały wybór, podobnie jak Macsax. Yamaha wydaje się bardziej zachowywać swoją wartość, ale mogą być doskonałe. Bardziej pociąga mnie 62 niż inne. Yanagisawę można znaleźć poniżej tej ceny, ale nie należy lekceważyć wartości starszych. Powodzenia.

#10 ·
Wybór jest ogromny.
Moja subiektywna opinia (te rocznikowe rogi):

Martin "Magna" (USA)
B&S 2001 lub Dave Guardala, ale nie czarne niklowane wykończenie (Niemcy)
Beaugnier (Francja)
Vito model 38 lub 39 (Leblanc, Francja).
Couf Superba 1 (Niemcy)
King "Zephyr", numer seryjny do 383K (USA)
King "Super 20" (USA)
Nie ma problemu z czarnym niklowanym wykończeniem B&S. Mam czarne, srebrne, lakierowane. Brzmią tak samo.

#7 ·
Za trzy tysiące dolarów można kupić cholernie ładnego Conna, Martina, Kinga, Bueschera lub SML. Prawdopodobnie można znaleźć dobrze używany Selmer Super Action 80, ale nie będzie ładny. Yamaha 62, 61 z pewnością mieszczą się w tym przedziale cenowym, podobnie jak starsze Yanagisawa. Będą też modele Buffet, w których można dostać ładny w tej cenie (nie mam na myśli obecnego chińskiego Buffet; mam na myśli super Dynaction, S-1 i tym podobne).

#12 ·
Za trzy tysiące dolarów można kupić cholernie ładny Conn, Martin, King, Buescher lub SML.