https://uk.yamaha.com/en/products/musical_instruments/winds/digital_wind_instruments/yds_series/index.html
https://www.sax.co.uk/yamaha-yds150-digital-saxophone.ir
Ik heb uitgebreid gezocht om dit te proberen te achterhalen en heb zelfs Yamaha gemaild, tot nu toe is er geen bewijs van een firmware-update, zou het geweldig vinden om het mis te hebbenIs er een firmware-upgrade van de YDS-150 gepland?
In de beoordelingsdraad op Cafe Saxophone heeft iemand er een geopend om losse schroeven terug te vinden en gezien hoe de bel verwijderd kan worden en heeft wat foto's. Ik heb niet gezien dat iemand het daadwerkelijk heeft gedaan FWIW. Zoek in de draad naar 'schroeven' en je vindt de berichten.- De messing bel is stom. Ik zou liever een kleiner instrument hebben. Ik geef er niet om trillingen via het instrument te voelen. Heeft iemand geprobeerd de bel te verwijderen? Of hem af te snijden?
Je beste gok is waarschijnlijk om een winkel te vinden die het wil doen. Het kostte me ongeveer $12 bij het kleine zaakje een paar blokken hier vandaan.Weet iemand een bron voor een voltooide nekhoekversteller of een nek in alt/tenorstijl voor de YDS150?
Hoe heb je het gekoppeld? Met de methode in de handleiding die een combinatie van toetsen vereist, of zoals elk ander apparaat door naar de bluetooth-instellingen te gaan en het apparaat te zoeken? Ik heb het een tijdje niet gebruikt, maar ik herinner me dat er een prompt verschijnt met de vraag om audio of midi of iets dergelijks te delen en als je "verkeerd" antwoordt, wordt het apparaat niet weergegeven.... komt met "Apparaat niet gevonden".
Getest op twee Android-telefoons tot nu toe.
Is het iemand anders niet gelukt om de app de sax te laten zien?
cheers
Ik heb de SWAM Trumpet-, Trombone-, Sax- en Flute-apps op iPad gebruikt. Enkele latentieproblemen die me ontmoedigen om ze solo te spelen, maar deze setup laat je in real time schakelen tussen YDS solo en YDS+horn section ... muse6480.wordpress.com/2022/07/20/yamaha-yds-150-setup-for-switching-between-solo-and-horn-section/Iemand de YDS-150 gebruikt met de SWAM Saxophones VST? Ik heb net een gebruikte YDS-150 besteld bij samash op reverb en ben erg geïnteresseerd in hoe het zou werken met de SWAM-plugin, aangezien de samples zoveel beter klinken. Als iemand ervaring of A/V heeft van deze combinatie, zou ik het graag willen bekijken en beslissen of het een waardevolle upgrade zou zijn voor mijn plezier van de YDS-150. Ik heb het voornamelijk gekocht als oefensax, maar zou het potentieel nuttig kunnen vinden voor een aantal opnames met kwaliteitsvoorbeelden.
U kunt problemen hebben met de toonhoogteregeling die wordt veroorzaakt door de pitch bend-functie.Hoi, ik ben nieuw op het forum en speel saxofoon (ik ben al meer dan 30 jaar gitarist) en heb gisteren mijn Yamaha YDS150 gekregen. Tot nu toe gaat het goed, maar toen ik gisteren een paar noten en eenvoudige toonladders speelde, vergeleek ik een paar noten met een paar YouTube-tutorials voor beginners en bij 440 Hz concertstemming lijkt de YDS ongeveer 5 of 10 cent te laag te zijn. Kan dit in de app worden aangepast? Anders speelt en klinkt het goed, alleen een beetje vals.