Ja, ajustotone Ik heb de zender aangesloten op de XLR-uitgang op #1 en de ontvanger op een XLR-ingang op #2 speaker. Ik kocht de e 608 microfoon omdat de Lekato zender 5,8 GHz is en minder dan $100,00 kost, maar niet van stroom wordt voorzien, dus alleen werkt met een dynamische microfoon. De E 608 is dynamisch en heeft geen stroom nodig, dus een match met de Lekato zender, maar kan worden aangesloten op een aangedreven poort. Een geweldige plug-and-play microfoon en hij is erg schoon in live situaties met lawaaierige of rustige locaties, omdat hij geen toetsaanslagen en andere omgevingsgeluiden oppikt.
e 608 heeft iemand een betere aanbeveling?
De AKG C419 microfoon die ik heb, is veel gevoeliger, maar moet van stroom worden voorzien en via een mixer worden gevoed en door een geluidsman worden schoongemaakt.
Ik gebruikte de twee EV 8's in een wijnmakerij, lang en smal, dus ik had één luidspreker ongeveer 70 voet verderop in de kamer, het zou de tracks streamen maar niet de sax! Ik heb de zender gewoon aangesloten op de uitgang van luidspreker #1 en de e 608 in de luidspreker en het werkte. Ik liep naar het midden van de kamer en balanceerde de luidsprekers zo goed als ik kon met de telefoon-app.
Dus ik speelde niet in Carnegie Hall, maar in een enorme, lange, smalle bakstenen wijnbar vol mensen die met elkaar praatten, het werkte goed in die situatie.
Hier is een voorbeeld van wat een EV 8 doet op afstand om 7:00 .....
Deze video legt uit hoe je EV 8's koppelt om 4:35, zoals ajustotone schetste...
ajustotone wat vind je hiervan om de twee luidsprekers te koppelen ....
Amazon.com: XTUGA C-977 UHF Draadloze XLR Zender en Ontvanger& Draadloze Gitaar Zender Ontvanger, Oplaadbare Microfoon Adapter 16 Kanalen 164ft Bereik voor Dynamische Microfoon, Audio Mixer, Elektrische Gitaar Bas : Muziekinstrumenten ........ het kan voor ongeveer $30,00 op Alibaba worden verkregen.
Ik ben op zoek naar een mixer zodat ik een trio of kleine band kan runnen, zeg maximaal vijf instrumenten, XLR-ingangen, compact en zonder geluidstechnicus, maar een snelle installatie door een elektronica-idioot ... aanbevelingen?
Ik beschouw giggeld als gek geld, dus ga ervoor.